בגדי ספורט לנשים – איך לשרוד את החום באוגוסט

הגיע הקיץ. וחם. נורא. ואנחנו רוצות לצאת מהבית ולעשות ספורט, גם בקיץ צריך לשרוד את זה איכשהו…
דבר ראשון, כן, זה אפשרי ואפילו מהנה להיראות טוב כשאנחנו מתעמלות. האמת שכשאני קונה בגד חדש או נעליים חדשות ויוצאת לרוץ, פתאום יש לי הרבה יותר אנרגיה והביצועים שלי יותר טובים, איכשהו. רצתי במשך שנה, גם בקיץ, עם טייץ שחור ארוך (עד הקרסול), עד שהבנתי שבקיץ זה באמת מוריד לי את הביצועים וקניתי מכנסיים קצרים. משם היסטוריה.
הנה הכנתי לכן כמה טיפים מועילים וגם קטלוג של דגמים נבחרים בחנות שיש כרגע (אל תדאגו יש גם בעוד מידות) והסבר מפורט כדי שתוכלו להבין מה מתאים לכן יותר ומה פחות.

תזונה

ידענו עד עכשיו שחשוב מאוד לאכול אחרי אימון, ולא לפני – אבל כמה מאיתנו באמת מקפידות על זה?
אופס, שכחתי לאכול ארוחת צהריים וכבר הגיע שש, ועוד שעה מתחילות השעות הפחות חמות. נאכל עכשיו, מה כבר יקרה?
בחודשיים האחרונים מצאתי את עצמי מקיאה אחרי חצי שעה של פעילות ספורטיבית אינטסיבית (כל פעם!) אבל מסתבר שיש פתרונות יצירתיים לתופעת השכחתי לאכול.

אני לפני אימון ושכחתי לאכול ארוחת צהריים, מה עושים?

שעה לפני: קצת סוכר, דבש, ירקות, פירות: בננה, מנגו, פירות יבשים: תמרים וכו’.
מה לא לאכול: חלב, קפה, שוקו, שמנת, חמאת בוטנים, ארוחה גדולה, בשר, שוקולד ושאר הדברים הכבדים שהופכים אימון מכיף לסיוט.

10 דקות לפני אימון, כווץ’, סחרחורת ולא בא לי לצאת

אז מה שאני עושה (וכל אימון זה המצב), אני בולעת GU. זה ג’ל עם הרבה סוכר ומינרלים. את בולעת את זה עם מים וככה את מכניסה גם נוזלים וגם אנרגיה לגוף. זה מאוד עוזר להעלות את האנרגטיות ולהשאיר אותך בכיף של האימון:)

אחרי אימון, בא לי לישון, עזבו אותי מחסה עכשיו

אנחנו צריכות להחזיר בחזרה את הנוזלים והמינרלים שאיבדנו באימון.
אני תמיד חשבתי שצריך לאכול הרבה חלבון כדי לבנות שריר, הייתי פותחת קופסת טונה, אוכלת ביצה וזהו.
אז לא. חלבון זה טוב, ארוחה זה טוב. מה באמת חשוב? עלים ירוקים, ירקות ירוקים, זה מלא במינרלים חיוניים שאיבדנו באימון וזה מה שיתן לנו את האנרגיה שאנחנו צריכות מחר בבוקר.
חוץ מזה שאיבדנו גם הרבה נוזלים. וואלה, אני לא מהאנשים שיכולים לבלוע עכשיו ליטר וחצי אחרי האימון (וכנראה שבאוגוסט זה נחוץ) אז

הנה הטיפ שלי לשמירה של איזון נוזלים בקיץ!

אתן לא תאמינו איזה קסמים זה עושה וכמה אנרגיה זה מביא לי!
בבוקר ואחרי אימון: ברד אבטיח ונענע.
כמה חתיכות שהקפאנו, כמה שרק היו במקרר (זה גם אחלה שימוש לשאריות שחתוכות ונמצאות שם יומיים ולא בא לי לאכול את זה כי זה כבר פחות אטרקטיבי)
אל תוסיפו מים, אל תוסיפו סוכר. רק נענע.
זה מדהים. זה נגמר בשניות. הנה בלעת ליטר וחצי בלי להרגיש בכלל.

ביגוד

טוב, הגענו לקטע החשוב – לבוש. אז איך אני נראית נורמלי באימון בקיץ ולא סובלת מתשישות חום?

סגול זאת אני